Fiecare clipa e un rasarit de soare daca tu esti aici. Fericirea insemni tu. Seninul esti tu. Sufletul meu respira prin ochii tai si inima mea bate doar pentru ca tu existi langa mine. Ratiunea mea de a fi esti tu, esi aerul pe care il respir si visele care imi dau curaj sa merg mai departe. In lipsa ta e gol, intuneric, rece si urat. A te vedea inseamna a mi se lumina intreaga zi. A te auzi inseamna a-mi pieri orice urma de tristete. A te simti pe tine, inseamna extaz. Pentru o asemenea iubire magica nu exista termene de comparatie si cuvinte sau stari sau gesturi care sa o explice si sa o exprime iar „te iubesc” parca exprima asa putin din tot ce simt… Ma daruiesc cu totul tie cu fiecare clipa iubitule!

About BroscutaNorocoasa

Tanara, entuziasta, talentata, curajoasa si indragostita.
Acest articol a fost publicat în Stari.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

