Convorbiri cu o prietena…


Sa gandim pozitiv si sa fim bucuroase. Suntem sanatoase? Suntem! Avem cat de cat o stabilitate financiara si sentimentala in acest moment? Avem! Avem un loc de munca cat de cat stabil? Avem! Avem puterea sa ne bucuram de ceea ce ni se intampla? Avem! Macar odata pe luna ne putem permite sa ne rasfatam cu o ciocolata, sau un suc, sau o iesire la un restaurant sau un film sau un parc sau…whatever…? Ne putem! Avem unde dormi? Avem! Avem rudele apropiate in viata? Avem! Ne putem bucura de animale de companie? Desigur! Avem lumina, haine si mancare atat cat ne sunt necesare? Avem! Cand avem nevoie are cine sa te tina in brate? Avem! Avem un umar pe care putem plange la orice ora din zi sau noapte? Da! Ideea este ca unele din toate acestea sunt un lux pentru unii, mai ales pentru aceia care nu mai au timp pentru toate astea sau pentru aceia care au pierdut totul si nu mai au putere sa simta nimic, asa ca, sa mergem cu bucurie si entuziasm inainte!

Cand cineva e intr-o stare emotionala extrema, ori bucuros, ori furios , nu e bine sa ii stai imprejur, te poti rani, dar eu ma manifest doar in scris asta seara.
Asta noapte am dormit putin si prost,  mi-a fost groaznic de rau, acuma ma simt de parca nici nu ar fi existat raul din trecut!
Cred ca ma paste ori un ulcer ori un diabet. Am avut inceput de ulcer cu ani in urma, l-am tratat, am fost la un pas de diabet, am scapat! Nu ma mai mira absolut nimic!!! Nu ma mai duc la doctor decat cu salvarea, aleg sa ma bucur de tot ce am, sa nu ma mai gandesc la ce nu am avut parte sau la ce as fi putut avea si nu o sa am nicicand. Ma bucur de ce am acum si aici, fac planuri pentru cateva luni inainte, ma gandesc cum pot sa imi bucur simturile in orice fel si directie, ma gandesc ca ar fi posibil ca peste cateva luni sa mor si daca ar fi asa, as vrea sa ma pot bucura de tot ce e in jurul meu aici si acum, fara regrete si pareri de rau! Ma gandesc ca nu are sens sa strang bani pentru o casa, dar merita sa ma bucur de orice ocazie impreuna cu cei dragi alaturi daca asta ma face sa ma simt fericita. Am inteles in sfarsit ca e mai util sa imi traiesc fericirea pe loc, pentru ca daca o sa gandesc pe termen cincinal o sa ma simt mereu depresiva si nu are sens. Poate ca nici nu am multe zile, asa ca astea pe care le am aleg sa mi le traiesc in fericire!

Am avut timp in zilele astea sa „vad” unele lucruri. Poate iti suna aiurea, dar da, am si din astea, rar, dar am…

Viziuni…

Uneori sunt sumbre, alteori chiar daca sunt sumbre, ma invata cum sa ma port pentru a putea evita pericolele iminente, alteori sunt semne ca urmeaza sa se intample ceva foarte frumos, ma rog, in functie de situatii si oamenii din jurul meu pot fi cosmaruri sau tablouri superbe. Acuma nu are rost sa vorbesc despre ce am simtit zilele astea, ideea e ca ma simt iluminata, ma simt un om nou si plin de dorinta de a fi fericit. Fericirea e o chestiune de alegere, asa ca ma oblig sa aleg in loc de depresie fericirea!
Aleg fericirea, chiar daca ea sta intr-o pastila, sau  in ochii iubitului meu, intr-un cuvant, intr-o frunza ruginie, intr-o bucata de ciocolata alba, sau intr-o carte, intr-un vis, intr-o melodie, in viziunile mele, in cuvintele tale, in gesturile Bunicii lui, in raza soarelui, in vorbele lui Tati, in planurile mele, in aroma de whiskey, intr-o baie fierbinte cu spuma, in blanita si rontaitul porcusorului meu de Guineea, in vocea Bunicii mele, sau in mangaierea Mamei, in imaginea (falsa sau nu) pe care o am intr-o poza, in orgasm sau in regres…

Calatoria asta care este viata, mi-a oferit diverse intamplari in 30 de ani si uneori am impresia ca au fost 100 nu 30,  nu ma refer aici la ideea ca m-as simti batrana ci la ideea ca am trait intr-un timp scurt multe lucruri pe care oamenii nu le traiesc decat in 100 de ani; asta ar trebui sa ma fi inzestrat cu putina intelepciune chiar daca nu m-a facut mai calma si in consecinta, am apelat la intelepciunea pe care se bazeaza toti cei din juru-mi ca o am, am deschis cartea vietii mele , am cules tot ce mi-a placut, iar restul, l-am scuturat si am adunat doar utilul din durere.  Asa am ajuns sa cred cu putere in prezent si atat! Am inteles ca a-ti face planuri e inutil atunci cand stii ca nu ai cu ce sa le indeplinesti, inseamna sa uiti sa traiesti, sa ignori tot ce ai de dragul a ceea ce ai putea avea si mai presus de toate, a nu-ti da voie sa fii bucuros, a-ti refuza dreptul la fericire!!! Ce rost are sa fiu nerealista? Nici pe mine nici pe cei din jur nu ii ajuta. Dar daca ma bucur de posibilitatile actuale, atat eu cat si cei din jur vom fi castigati.

Stiu cum se moare, stiu cum e moartea. Stiu cum e viata. Imi e frica doar de oameni!!! Nu imi  frica sa mor sau sa traiesc.  Ai putea spune ca nu mai am ce sa pierd, poate ca asa si este si atunci, de ce sa imi risc fericirea pentru vise efemere? ! Ma incumet sa ma bucur si sa fiu entuziasta aici si acum. Cine stie, daca ma simt in stare si cu chef poate o sa scriu o carte, sau poate nu. Poate o sa le ofer celor care m-au cunoscut ocazia de a culege gandurile mele si a scrie un roman de succes. Poate o sa fiu sau nu o actrita, mai am timp potrivit unor critici. Poate o sa fiu mireasa sau poate nu. Poate voi fi mama sau poate nu! Important e ceea ce sunt acum, indiferent daca sunt autentica sau doar o imagine in oglinda, important e ceea ce aleg si vreau eu sa fiu. Daca eu aleg sa fiu naturala, ok, daca aleg sa fiu ca o pupaza, sau ca un paun, e ok, daca aleg sa arat ca un star iarasi e ok, e imaginea mea, e ceea ce aleg eu sa fiu. De aici si ideea de a alege sa fiu fericita. De aici ideea de ALEGERE…
Te imbratisez cu tot dragul prietena draga, sper sa nu te superi ca ti-am scris. Cand sunt trista iti scriu, dar la fel de bine si cand sunt multumita aleg sa iti scriu, asa mi se pare frumos, corect si normal….
Te pup!

About BroscutaNorocoasa

Tanara, entuziasta, talentata, curajoasa si indragostita.
Acest articol a fost publicat în Dezvoltare personala și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

