Ma ierti…


Ma ierti ca nu stiu sa-mi arat iubirea

atunci cand sufletu-ti mi-o cere

iar gandurile-mi te sufoca cu toate sentimentele

Ma ierti ca ma gandesc mereu

la fericire chiar de-i greu,

fac planuri si visez frumos

in ritmul vietii tumultos…

Ma ierti ca te iubesc cu disperare

in fiecare clipa tot mai mult

iar iubirea mea e tot mai mare

incat adesea uit sa mai ascult…

Ma ierti ca am gresit iubitul meu,

sa fii femeie uneori e greu,

poate de multe ori te-am dzamagit,

e greu sa iti poti face iubitul fericit…

Ma ierti ca sunt cicalitoare,

ca sunt inceata, tipicara

ca-mi scapa-o vorba care doare

ca uneori o dau in bara…

Ma ierti ca nu mai stiu

senina si simpla sa mai fiu

iar tot ce simt iti impartasesc

chiar daca uneori te mai ranesc…

Ma ierti ca-n roz vad mai mereu,

ca uit ca tie iti e greu,

ca realitatea este grea,

chiar daca-i altfel in lumea mea.

Ma ierti ca te-am necajit

atunci cand erai obosit,

ca m-am ascuns in lungi taceri

atunci cand raspunsuri ai veit sa-mi ceri!

Stiu, cred si simt ca ma iubesti

De-aceea te implor sa te gandesti

La anii nostrii impreuna,

La mine, iubita ta cea buna,

La noptile toride de amor

la toate visele de viitor…

Te iubesc !

About BroscutaNorocoasa

Tanara, entuziasta, talentata, curajoasa si indragostita.
Acest articol a fost publicat în Stari.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

