FRUMUSETEA


A te simti frumoasa vine din interior. Azi ma simt speciala, frumoasa, sigura pe mine desi nu am facut nimic special, doar am privit-o de dimineata in oglinda pe noua Cristina. Am privit ceea ce creez, ce devin. Ma gandeam cand a fost ultima oara cand m-am simtit asa, cand lumea intorcea capul dupa mine pe strada la modul admirativ…la 19 ani. Au trecut 11 ani de atunci. Ma simt ca la 19 ani: tanara, frumoasa, plina de curaj, atragatoare si mai e ceva…ceva in plus: inteleapta! Oare ce am facut ca sa merit sa ma bucur? M-am ambitionat sa fiu fericita!!!! Am spus stop starii de depresie si am inceput sa fac ceea ce mi-am propus, am inceput sa ma vindec. Si sa iert. Am renascut, am inviat, am devenit. M-am reinventat, asa cum am visat acum 11 ani sa fiu. Diferenta fata de acum 11 ani este ca de data asta voi reusi, voi avea succes si voi face TOT ce mi-am propus! Totul tine de atitudine!!!!

About BroscutaNorocoasa

Tanara, entuziasta, talentata, curajoasa si indragostita.
Acest articol a fost publicat în Stari... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 Responses to FRUMUSETEA

  1. Mai sunt deci oameni ce modeleaza fericirea dupa propriul chip.

  2. Mihaela Gazner spune:

    BRAVOOO!

Lasă un răspuns

