Dezvoltarea MEA personala.


Da!Am inceput sa ma pregatesc ACTIV pentru noua Cristina. Imi place ideea ca ma pot schimba, ca pot deveni mai buna in tot ceea ce fac! Imi place cand iubitul meu observa schimbarile si imi spune ca il surprind in mod placut. A avea incredere in sine inseamna a te simti puternica si capabila, iar eu incep sa ma indragostesc de sentimentul acesta. Imi place tot mai mult, pe zi ce trece, ceea ce devin, asa ca ajung la concluzia ca am gasit drumul cel bun, ca in sfarsit am ales calea corecta! Cand te gandesti ca toata calatoria a inceput de fapt intr-o seara in care voiam sa imi inec disperarea cautand solutii pe net la problemele sufletului meu… Iata, am ajuns in prezent, sa ma apreciez, sa ma stimez, sa imi acord respect, atentie si iubire, fara nici un fel de temeri.

Mai vorbim despre asta curand…

About BroscutaNorocoasa

Tanara, entuziasta, talentata, curajoasa si indragostita.
Acest articol a fost publicat în Dezvoltare personala și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

