Bun gasit!


Acesta este un blog ca multe altele, dar pentru mine este primul meu blog, deci asta il face sa devina CEL MAI IMPORTANT blog din lume IN ACEST MOMENT, in prezent. Nu obisnuiesc sa scriu in acest fel, de fapt nu obisnuiesc sa fiu o persoana foarte sociabila, insa in ultimele 2 saptamani am inceput sa fac niste cursuri de dezvoltare personala, plus terapia, la care adaugam iubirea neconditionata si sprijinul acordat de iubitul meu, ei bine, toate acestea, au condus la o noua „eu”. Dat fiind acest fapt, m-am hotarat sa incep o noua viata cu aceasta noua fiinta si sa fac lucruri pe care mi-am dorit sa le fac de mult si de demult, sa incep sa scriu un blog, o carte, sa am un serfvici care sa imi placa, sa stau mai des cu prietenele la o cafea, sa comunica mai mult cu toti cei din jur. Pe scurt, am ajuns la concluzia ca am stat in cochilie destul 10 ani si ca ar fi cazul sa ies afara si sa incep sa traiesc. Asadar, de aici incepe calatoria minunata pe care mi-a, propus sa o fac alaturi de toti cei cunoscuti si necunoscuti, in viata asta plina de nepravazut. Invat sa ma entuziasmez si nu sa ma sperii de necunoscut, invat sa sper si nu sa dau bir cu fugitii, invat sa judec inainte de actiona si, ce e cel mai imporant dintre toate, invat sa ma accept pe mine ASA CUM sunt, fara sa ma mai judec. Toate acestea, de acum inainte alaturi de voi toti, care veti avea cheful si placerea de a citi si comenta gandurile mele. Voi incerca sa fiu cat mai activa, voi incerca sa fac niste mici articole pe care sa le public aici si poate si in alte locuri cu putin noroc. Sunt hotarata sa traiesc noua mea viata si sa ma bucur de ea asa cum nu am mai facut-o pana acum. Sper sa imi fiti alaturi, atat cunoscuti cat si necunoscuti in aceasta calatorie plina de farmec, magie si fercire, pentru ca da, viata e o astfel de calatorie atunci cand iti doresti cu tot sufeltul sa fie asa. Pana cand voi reveni cu ganduri proaspete va las sa meditati ceva ce ma framanta de ceva vreme:

O noua viata

Un rasarit

Nu cumva iubirea inseamna respect si acceptare de sine avand in vedere ca daca nu ai capacitatea de a te iubi si respecta pe tine nu ai cum sa ai pretentia sa primesti asa ceva de la altul fiindca nu esti in stare sa te oglindesti in fiinta sa?

Va las asadar sa reflectati la asta, in timp ce eu imi adun gandurile pentru a va povesti ce am  pe suflet 🙂

About BroscutaNorocoasa

Tanara, entuziasta, talentata, curajoasa si indragostita.
Acest articol a fost publicat în Dezvoltare personala, Stari... și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

